Tuesday 10 April 2012

PESURUHJAYA PAS II NEGERI SEMBILAN PERGI UMRAH DENGAN DUIT SONGLAP!


Perlantikan ADUN Paroi YB Taufik Abd Ghani  sebagai Pesuruhjaya PAS Negeri Sembilan telah mengundang rasa tidak puas hati dikalangan ahli Pas.
Kesinambungan Ulama’ PAS ditolak ketika Muktamar PAS dilihat didalam Badan Perhubungan PAS NS.
Pemilihannya sebagai Pesuruhjaya Pas bagi penggal yang baru mendapat tentangan dari kalangan ahli parti pas sendiri kerana dikatakan tidak sebulu dengan Zulkefly Mohamad Omar (ex-Pesuruhjaya Pas NS).
Dilihat sebagai seorang angkuh dan bongkak, Taufik telah mengenepikan orang lama seperti Zulkefly Mohamad Omar untuk jawatan Tim. Pesuruhjaya Pas 1.
Seperti “Kacang Lupakan Kulit” “Kawan Makan Kawan” Taufik  telah membuang rakan-rakannya yang bekerja keras menaikkan Taufik sebagi YB demi mengejar jawatan dalam politik/parti.
Ramai dikalangan ahli parti PAS menegaskan bahawa Adun Paroi itu tidak layak untuk jawatan No 1 di dalam Pas Negeri kerana dikatakan tidak mempunyai disiplin sehingga terpaksa meletakkan jawatan sebagai s/u kerja Pas satu ketika dahulu.
Ahli-ahli parti PAS juga tidak senang dengan sikap beliau yang sambil lewa bagi mengatasi masalah penipuan dan penyelewengan didalam parti itu sendiri.


Apa nak jadi dengan Adun Paroi Taufik Abd Ghani ni.. Pergi mengerjakan Umrah pun seleweng duit parti.. 


Halooo YB Taufik...  Orang pergi Umrah tu buat ibadat bukan pergi melancong!!! Patutlah bila buat ceramah-ceramah suruh ahli amal PAS pergi kutip duit..

Dasyat sungguh pemimpin-pemimpin Pas sekarang.. Yang Mursidul Am dapat penajaan pergi Haji.. Pesuruhjaya Pas Negeri seleweng duit pergi Umrah.. 


Bukan setakat itu.. baju bersih pun berhutang.. entah-entah collection baju bersih 
masuk poket sendiri..


Wajib ditendang keluar Taufik Abd Ghani ni!!!
 

3 comments:

Anonymous said...

Ingatkan Sel13 pasal Selangor je ... dah masuk NS pulak !!!

Tulis pasal Selangor je lah.

KL dulu bawah Selangor.

Anonymous said...

Kehkehkeh. Marah nampaknya bro. NS jiran Selangor. Tulis je.

Anonymous said...

Tutuh duit pas masuk syurga, peduli apa Taufik, jgn takut, n.ajis blh restu p syurga hanya dgn undi, jgn x undi nanti x dpt masuk syurga pas