Thursday 17 May 2012

Pendedahan! Anak Buah Mazlan Aliman Terima Durian Runtuh Felda


Gambar diatas ialah Rahim B. Ahmad. Dia ialah Ketua PAS Cawangan  Felda Bukit Ramun, Kulai, Johor. Gambar ini diambil ketika majlis penyerahan 'Durian Runtuh' Felda pada 15hb Mei tempoh hari selepas diumumkan ini oleh PM kesayangan PAS.

Felda Bukit Ramun juga terletaknya rumah Mazlan Aliman. Kalau dah kata hometown pengkhianat no wahid Felda mesti ahli-ahli yang lain juga terpengaruh dengan dakyah Mazlan Aliman. Iyalah dah totok PAS mana ada yang betul dan baik apa yang dibuat kerajaan.

Inikan pula penantian nak buat hudud. Ceramah ke hulu ke hilir janji bagai..kertas nak tulis enakmen Hudud pun bo liaw. Langsung tiada yang tinggal laungan Takbir! sambil disahut kafir harbi.

Felda Bukit Ramun punyai gerakan kuat menyokong Mazlan Aliman. Apa saja yang disebut Mazlan itu adalah wahyu dari atas. Topik Felda takde duit dan BN nak samun duit Felda adalah chapter yang paling handal ditapau Mazlan. Bab ini Mazlan mendapat kredit yang tinggi.

Dalam mencanang gerakan membenci kerajaan dengan pelbagai idea, BR1M dan bantuan RM100 untuk sekolah budak-budak turut dicekau kelompok ini. Duit free sapa yang tak mahu. Masalah bersyukur atau tidak itu urusan dia dengan tuhan.

Inilah sindrom dalaman PAS. Ada saja idea untuk menipu bila termalu. Patutnya, kerajaan saring penerima bonus ini. Yang sanggup berbaring atas jalan pertahan kafir harbi baik tak payah bagi. Tapi Najib tak begitu pasal kenang wasiat arwah ayahanda.

Bagi samarata.

7 comments:

Anonymous said...

Kalau dah muka tembok...mana nak kenal erti malu...

Anonymous said...

Janggut pun dah macam bulu pelir jin- mana ada maruah?

Anonymous said...

Dia tak jaga seketul daging dalam badan dia....dahhitam oleh rasa,dengkiirihati dan cemburu

Anonymous said...

Anon 1029, pedihhhhhh!!!!

Anonymous said...

nappe tak bg duit cina mati je,,,hahahaha,,,,bebal punya org!!!

Anonymous said...

alamak dia org pertama ke ambik duit tu..?? ye la duit, lebai pun boleh terbang... haram2 pun sapu tetap sapu.. kata kerajaan tak betul tapi bila bagi bedal semacam je puak2 ni..

Anonymous said...

Sorry..saya rasa uolls silap org...utk pengetahuan blogger yg hebat dan mengetahui segala2nya nie...nie bapa saudara saya....namanya bukan Rahim tapi Haji Kassim bin Mohamad...Jgn sampai anak2nya..ambil tindakan kpd awak...Please do something.....