Friday, 25 May 2012

Demo 'Bapak Kafir'...Baru Hari Ini PAS Bengang Setelah 20 Tahun Champion Mengkafirkan Orang.

Lepas sembahyang Jumaat berlangsung demo membantah kenyataan 'Bapak Kafir' oleh bekas IGP Tan Sri Rahim Noor pada 8 Mei 2012 lalu. Kenyataan tersebut dituju khas kepada Nik Aziz yang diketahui champion dalam mengkafirkan orang sebelum ini.

Demo ini diadakan dihadapan Bangunan NST, Jalan Riong, Bangsar kerana Pemuda PAS bengang surat khabar NST mengeluarkan kenyataan Tan Sri Rahim Noor itu. Depa berpendapat kenyataan itu sebagai biadap, tidak bertamadun dan menganggap NST adalah 'psywar machinery' BN yang terus mengeksploitasi kenyataan 'Bapak Kafir'.

Setelah hampir 20 tahun Nik Aziz champion mengkafirkan orang, hari ini baru PAS sedar isu kafir sebagai biadap dan tidak bertamadun.

Bila terkena batang hidung sendiri barulah PAS bengang dan terasa hati. Ibarat budak-budak menangis kerana berebut biji guli.

Hari ini, syaitan pun akan menangis melihat kecelaruan PAS.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

Anonymous said...

NIK AZIZ SYAITAN NIRROJIIM DAH LAMA KAFIR.CUMA ORANG PAS SESAT MASIH LAGI MENGANGGAP NIK AZIZ DAJJAL TU MASIH ISLAM

Anonymous said...

tu la bila kena btg hidung sendiri tau pulak marah.yg dorang gelar mahathir mahafiraun tak pe lak.xde pun kita nak protes kat harakah.....

Anonymous said...

ni la namanya munafik. bila bercakap sentiasa je menyelitkan fitnah dan penipuan. bertahun2 UMNO sewenang2nya dikafirkan. sedangkan semua tau yang dalam UMNO tu semuanya melayu. dan sinonimnya di malaysia ni kalau melayu mestilah Islam agamanya. walaupun kadangkala hidup manusia ni berbeza2 ikut fikiran masing2 la.dosa pahala masing2 tanggung.siapa kita ni seenak rasa menjatuhkan hukum mengkafirkan orang lain hanya kerana tidak sealiran dengan perjuangan kita. UMNO sendiri sentiasa menjaga mulut supaya tidak lancang mengata pihak lain. PAS ni bila bab mengata orang tak rasa pulak ianya keterlaluan tapi bila kena diri sendiri dan dan melenting. aku respek TUN M orang kata dia macam2 tapi dia cool je. bermacam2 gelaran yang buruk2 diberikan pada dia tapi tu la TUN M. tak pernah aku tengok dia hangin. tapi Allah itu adilkan.

Anonymous said...

tuan empunya blog,
mohon di link www.dtubes.tv dengan blog tuan.

terima kasih.
che chu bidin.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI